PEIMAN
ما از تبار کوروش و فرزند جمشیدیم/ پیروز بی برده . بت نپرستیدیم
 
 


 
به نقل از خبرآنلاین متن پیام تسلیت ملیکا زارعی به شرح زیر است:
برای کسی که بیش از نیمی از زندگی خویش را در راه خوشنودی و شادی کودکان سرزمینش سپری نموده و روز‌ها و شب‌های خود را جز با عشق کودکان با واژه دیگری نیامیخته، چه فاجعه‌ای سهمگین‌تر از درگذشت ناگهانی سه کودک معصوم و چه خبری دردناک‌تر از این فاجعه تلخ و غمبار بعد از شور و شادی برنامه‌ای است که با حضور من به پایان رسیده.
من به دلیل عدم تخصص در امور مربوط به چگونگی برقراری نظم در ورود و خروج افراد از سالن‌های برگزاری نمایش و جشن، نمی‌دانم چرا و چگونه این اتفاق دردناک هنگام خروج از سالن شهدای خرمدره رخ داد، اما همواره با خود زمزمه می‌کنم‌ ای‌کاش آن هنگام من نیز در سالن حضورداشتم تا با فدا کردن جان خود مانع وقوع این حادثه دلخراش می‌شدم.
 
و حالا بعد از یک دنیا آه و افسوس، پس از گذشت دو روز از شنیدن خبر درگذشت عزیزان دلم، نگار صالحی، بهاره شادمهر و مهدی مولایی در حالی که نفس در سینه‌ام حبس شده و تلخی این فاجعه دم و بازدم را برایم رنج آور ساخته، بر آن شدم، اشک را جوهر قلم خویش نمایم و با قلبی اندوهناک وقوع این حادثه دلخراش را به خانواده‌های صالحی، شادمهر و مولایی و مردم خوب و محترم شهرستان‌های خرمدره و ابهر و به مردم کشورم که همیشه در این سال‌ها کنار من بوده و عشق به کودکانشان خون را در رگ‌هایم جاری ساخته، تسلیت گفته و در انتها از کودکان و عزیزانم می‌خواهم تا بهبودی احوال روح و جانم اجازه دهند، از همراهی با گروه برنامه‌سازم، معذور باشم.
تصویر معصومانه‌تان برای همیشه در قلبم حک شد.
 
 
به گزارش خبرآنلاین، عصر پنجشنبه 21 اردیبهشت‌ماه در جشنی که در خرمدره با حضور عوامل برنامه «باغ شادونه» برگزار شد، هنگام خروج بچه‌ها از سالنی که مراسم جشن در آن برگزار می‌شد، به دلیل ازدحام جمعیت سه کودک کشته و هفت نفر مجروح شدند.
چهره‌های محبوب صدا و سیما اعم از مجری یا بازیگر که به واسطه حضورشان در برنامه‌های رسانه ملی به افرادی سرشناس بدل می‌شوند، گاهی خارج از چارچوب برنامه‌های خود در رادیو یا تلویزیون، اجرای مراسم مختلفی را به دعوت نهادها یا سازمان‌های مختلف برعهده می‌گیرند.
حضور ملیکا زارعی- که با کاراکتر «خاله شادونه» در برنامه‌های کودک شبکه دوم سیما نزد کودکان هواداران بسیاری دارد- در یکی از این‌گونه برنامه‌ها که عصر پنج‌شنبه هفته گذشته روی داد، ناخواسته بر اثر ازدحام بیش از حد، مرگ سه كودك و زخمی شدن چند کودک را منجر شد.

علی‌اکبر ذاکری، تهیه‌کننده برنامه خاله شادونه، در این باره گفت: «متاسفانه این حادثه در شرایطی روی داده که خانم زارعی خارج از برنامه خاله شادونه و به دعوت یک شرکت خصوصی در این جشن شرکت داشته که طبعا مسوولیتی را متوجه عوامل سازنده خاله شادونه و سازمان صدا و سیما نمی‌کند. هر چند این حادثه دلخراش برای ما هم تاسف بار بود و به دلیل عدم برنامه‌ریزی دقیق مسوولان برگزار کننده مراسم و انتخاب مکانی نامناسب برای اجرای برنامه مذکور، چنین حادثه غمباری رقم خورده است.»

او تلویحا با ابراز گلایه از حضور ملیکا زارعی در این مراسم گفت: «خانم زارعی شخصا تصمیم به اجرای بخشی از این مراسم گرفته و به دلیل علاقه‌ای که به کودکان داشته این پیشنهاد را پذیرفته و قطعا خودش هم از این واقعه ناراحت است، اما به هر حال تبعات این اتفاق را نباید به پای تلویزیون و برنامه خاله شادونه نوشت. متاسفانه در زمان برگزاری مراسم به دلیل شلوغی و هجوم جمعیت یک کودک در جا می‌میرد و هفت نفر مجروح و بستری می‌شوند. متاسفانه امروز صبح دو نفر دیگر از کودکان مضروب شده جان خود را از دست دادند، اما گویا حال سایر بستری شدگان رو به بهبود است.»
او در همین باره گفته است: «ظاهرا برگزارکننده‌های اینگونه برنامه‌ها به خاطر درآمد بیشتر از مکان‌هایی استفاده می‌کنند که ظرفیت لازم را ندارند و باعث چنین اتفاقاتی می‌شوند که تاسف‌بار است. به عقیده من مقصر اصلی این اتفاق، برگزارکننده این برنامه و خود نیروی انتظامی بوده که به خاطر ظرفیت کم سالن، نتوانسته‌اند جمعیت را کنترل کنند و منجر به چنین اتفاقی شده است. آخرین صحبتی که با خانم ملیکا زارعی داشتم، گفت که بعد از اتمام برنامه، عصر پنج‌شنبه گذشته این اتفاق افتاد که به خاطر درهای خروجی کم، نتوانستند جمعیت حاضر را کنترل کنند و موجب فوت سه کودک و زخمی شدن چند تن دیگر شده است.» پس از اطلاع از بروز این حادثه ناگوار، تمامی تماس‌ها با ملیکا زارعی بی‌پاسخ ماند. به گفته تهیه‌کننده برنامه خاله شادونه، زارعی به دلیل شدت تاثرات وارده ناشی از وقوع این رویداد، حال روحی مساعدی ندارد.
 
در آسیب‌شناسی و تحلیل این اتفاق باید دید چگونه برخی منافع مادی خود را دستاویز قرار می‌دهند تا بروز چنین حوادثی منجر به مرگ کودکانی بی‌گناه شود و از تکرار آن جلوگیری کرد. کودکانی که تنها گناهشان علاقه به دیدار با یکی از کاراکترهای محبوب کودکان در تلویزیون بود.      
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوانpeiman-a16 و آدرس peiman-a16.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->